Job 77 van 357


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Representative - Antwerpen


Functie

Als Customer Service Representative behoud jij het overzicht over de volledige orderopvolging, order-to-cash, en werk jij als communicatieve schakel tussen klanten, interne teams en externe partners.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant verwelkomt jou graag in een groeiende en innovatieve werkomgeving, uitstekend bereikbaar met de wagen of openbaar vervoer.
Als welgekende speler in haar sector biedt onze klant de mogelijkheid om zowel je professionele als persoonlijke vaardigheden te ontwikkelen en intern door te groeien.

Omschrijving

  • Contactpersoon tussen klant en bedrijf.
  • Volledige orderverwerking van A tot Z.
  • Transportplanning met vaste partners.
  • Opmaken van offertes en facturatie.
  • Afstemming voorraad en productie.

Jouw profiel

  • Vloeiend in het Nederlands, professioneel Engels.
  • Bachelor denkniveau of relevante ervaring.
  • Communicatief sterk en klantgericht.
  • Proactief, nauwkeurig, zelfstandig.
  • Planmatig en organisatorisch.
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...

Aanbod

  • Vast contract na interim-periode van 6 maanden.
  • Aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen.
  • Doorgroeimogelijkheden en interne opleiding.
  • Flexibele werkuren (40u/week + 12ADV).

Solliciteren